Dag 03 - Om djur

Om jag skulle vara ett djur vore jag en tiger. De har alltid varit av största fascination. Stora och otroligt mäktiga katter och dess ögon är det mest animaliska jag vet.



Om jag skulle äga ett djur är en svårare fråga eftersom jag vet att jag till slut kommer ha en hel farm om jag själv fick välja och ingen stoppade mig. Det första jag ska göra när jag flyttat hemifrån är i alla fall att köpa en grårandig kattunge som ska heta Siv eller Hjalmar (Hjalle) och den ska vara bara min. Senare kommer jag både ha hund och förmodligen häst. Men katten Siv är i alla fall min största önskan än så länge.

Lisas katt jesper som egentligen är en tjej

Om jag skulle tala om ett djur som jag avskyr är det utan tvekan hajar. Jag gråter när jag ser dem på TV och har alltid haft en stor respekt för vatten. Jag vet inte om det är för att de alltid figurerat som elakingar i filmer men det är något med deras ögon och rörelser som får mig att rysa.

(som vanligt, click on the images for sources ♦)



Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-12 @ 10:54:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0