Trötta kroppar och blommiga linnen

Idag tog jag och min bästa dam beslutet att trängas med kvinnokroppar och skrikande barn, pappor med trötta ögon och alldeles för mycket skor på ett och samma ställe, för att ta oss an att kolla in reorna. Det visade sig vara ett lyckligt beslut då Lisa fann sin Nyårsklädsel och jag hittade bland annat världens finaste linne och tjusiga underkläder.

Vi tog sedan små, trötta ben och placerade oss på Pims för att äta och sedan gick jag för att träna. Har blivit så himla duktig på att gå till gymmet och svettas någon timme varje dag. Jag trivs liksom i lokalerna där på något vis.

Just nu förbereder jag mig mentalt för att arbeta min nästa jobbnatt och på återseende klockan sju imorgon bitti.



Som vanligt är det klickbara länkar mina damer och herrar.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: AnnG

sv: Vad rar du är :) puss!

2010-12-30 @ 17:34:21
URL: http://kastasand.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0