61

Ibland undrar jag när jag glömde bort mig själv och så undrar jag hur någon kan påverka en så mycket att man faktiskt mår fysiskt illa i mellan åt. Det skrämmer mig så himla mycket och jag önskar så att jag ibland bara kunde släppa taget om precis allt. Men det är väl bara ännu ett sätt att försöka lura sig själv för det har jag aldrig uppnått hittills.

Nu ska jag lägga allt jobbigt på hyllan och baka med min familj. De är i alla fall mina absolut bästa vänner.


Källa Sunday secrets (tack lina!)

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Lina

Källa: sunday secrets ;)

2010-11-30 @ 22:06:48

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0