62

Bestämde mig för att bara umgås med mig själv idag. Ta vara lite på mig själv. Gömma mig i falskförhoppning och bara umgås med mig själv. Det fungerar fint och jag har tagit mina fina kängor runt i stan, på second hand turer & hittat mina bortglömda byxor. Lyssnat på "jag-är-ensam-och-det-fungerar-jävligt-bra" musik och känt mig ganska tillfreds med livet. Kryper upp i soffan med rött té, läser ut en till bok och sett ut lite fler filmer.

Imorgon jobbar jag igen och det känns ganska okej det med. Snart ska jag åka iväg i pärlan för att möta upp mina tjejer på café, dricka lite kaffe och prata sönder några timmar på den sista dagen i november för i år. Det känns också som väl vald tid. Och egentligen så behöver jag inte dig, så länge jag har mig själv.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0