Picture yourself in a boat on a river

Det är en ny värld som brer ut sig över staden när den kommer. Snön menar jag. Allting blir helt plötsligt så stilla & det är mer okej än någonsin att krypa upp i soffan med raggsockar och té i alldeles för stora koppar. Försöker läsa men får liksom inte riktigt någon ro.

Har suttit i mitt andra hem några timmar, druckit rött té med min bästa kamrat. Vi hade så mycket att ta igen eftersom hon numera inte bor i huset intill utan har börjat studera i en annan stad (aj). Som att kåren är precis lika löjlig som vi tänkt oss, att bo ensam är både fantastiskt och alldeles skrämmande, att det finns bra Hannor i Karlstad också, någons skäggstubb mot ens haka, om lejonkungen på vår gata (som för övrigt är Majas katt) & så har vi skrattat så jag fortfarande sitter med lite ont i magen. Jag hoppas den håller i till imorgon så jag blir lite påmind. Det fina med fina kamrater är att det är ljuvligt att se dem efter en lång tid och allting är precis som vanligt.

Det var min hemskt fina tisdag.

Imorgon går jag och jobbar andra dagen på mitt jobb, ja, ni hörde rätt. Jag är härmed inte inräknad i procenten av arbetslösa i landet. Hallelujah!



Picture yourself in a boat on a river. (från weheartit. mums)

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0