& så vinner man en doft för att tala om sina drömmar

Det här är ju rätt tokigt men jag var med i en tävling för att vinna en parfym & så plötsligt så får jag en fin kommentar som vinnare. Det gjorde den ruskiga onsdag något finare!

Min nominering om min dröm var ungefär såhär:
Jag drömmer om en liten kattunge som ska heta Signe. Och vi två ska bo i ett litet torp på landet med vita knutar & stora bokhyllor över hela väggarna. Där ska jag skriva lite på min som någon gång kommer ges ut, den ska handla om kärlek och vara lika bitterljuv som just kärleken är. Sedan ska jag någon gång bosätta mig ett slag i Prag, för känslan jag har när Praha ligger under fötterna har jag inte känt någon annanstans. Och om jag får välja själv så finns någon som jag vill ska hålla om mina höfter när jag sover, kyssa mina axlar och förälskas i livet tillsammans med mig. Om jag hade fått välja, alltså. Puss!

Tack, Garderobsgrubbel & byråbekymmer!

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0