32

Det finns en del människor som tar fram fina saker ur mig. Jag har funderat på det där idag. Det är inte många som får mig att skratta om nätterna, inte så att man känner träningsvärk i käkarna dagen efter och då tänker jag, är det inte så livet ska kännas?

Jag läser en bok och den gör ont i kroppen och det beror nog på att jag känner igen mig själv så mycket. Om förälskelsen till andra städer och den där ångesten som hela tiden finns vid mobiltelefonen. Vill inte kolla men måste tvinga mig själv för att det ska göra lite ont, ja, det gjorde det. Men skulle gjort det igen, för hoppet. Om inte annat.

Lyssnar på all lugn musik ur Jessys lista och dricker te. Pratar med Norge. Får ont i kinderna av skratt. Tänker ibland att jag borde ge upp allt jag har här och prova något nytt men jag får aldrig tummen ur och så tänker jag, fy fan för dig som inte tar vara på livet.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0