Du kommer alltid fattas mig

Du fattas mig. Fortfarande efter så många år så fattas du mig något otroligt. Det där sista sveket är något jag kommer få leva med i resten av mitt liv & jag kommer på mig själv att jag har lärt mig att leva med det men att jag aldrig kommer kunna acceptera att du är borta. Fyra år har gått sedan jag sist kände den villkorslösa frihet ihop med någon och jag insåg inte då hur mycket du faktiskt berörde mig.

Någon sa till mig att du kommer komma tillbaka som någon annans ögon,
men hur mycket jag än letat kan jag inte finna dig i någon annans blickar.


Jag har aldrig älskat någon som dig,
16 augusti & våra hjärtan slutade slå samtidigt.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: cissi

Du skriver så vackert Hanna<3

2010-10-11 @ 11:22:46
URL: http://dukallasfanny.blogg.se/
Tanke av: Fröken Hanna

Sv till cissi: Tack så jätte mycket tjejen!

2010-10-11 @ 22:24:54
URL: http://barfotadans.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0