Torsdagsfint

Tänkte att jag kunde dela med mig om vad jag hållt på med de senaste dagarna. Som i torsdags till exempel!


Åker buss in till stan och klockan är halv tio. Förstår inte hur man kom upp ur sängen innan åtta förut.

För den här vackra donnan & jag bilade tänkte bila ner till Göteborg. (Tack så mycket för skjutsen!)

Vi gick runt hela dagen i Haga i second hand affärer & jag förälskade mig lite i Göteborg.

Caroline är vägvisare för jag har så himla dåligt lokalsinne så jag knappt hittar i min egen stad

Lunchdejtade på ett jätte mysigt ställe, kan heta Frid & Fröjd om man läser på dörren men jag är inte säker

Dricker hallonsoda för det påminner mig så himla mycket om min morfar

Hon är så tjusig den här Caroline

Man blir så hungrig av att gå i affärer så jag mättar med pasta

Efter några timmar i finaste Göteborg och ett fynd senare tar vi tåget hem & jag läser om Hemlige Håkan hela vägen

Sedan fortsatte kvällen på Voda tillsammans med exempelvis Rasmus för att se Fredrik & Sara spela lite underhållningsmusik. Mycket, mycket uppskattat!

Jonathan & Elin som ser något utråkade ut men vi hade faktiskt himla trevligt

Den sista bilden är på Fredrik innan vi fortsätter kvällen ut och dansar oss varma.

En otroligt bra torsdag helt enkelt!

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0