22

10 FAVORITER
Färg: Naturfäger.
Mat: Grillning på klippor under sommarnätter.
Band: Bright Eyes, Hojfen Balagan och Gregory & the hawk.
Film: Taken, Finding Neverland och Mamma Mia.
Bok: En liten bok om kärlek av Michaela Forni.
Sport: Ridning, självfallet.
Årstid: Jag charmeras av dem allihop, men förmodligen våren.
Veckodag: Den där torsdagsutgången mitt i veckan.
Glassmak: Har alltid varit förtjust i chokladglass.
Tid på dygnet: Alla dessa levande nätter att ta vara på.


pht: 2007 jag och min bästa vän

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Fungerande.
Smak: Smaken från min tandkräm.
Kläder: Tights, ett stort linne och ruffsigt hår.
Bakgrund: Brännö Serenad av Håkan Hellström.
Nagellack: Kallt, blått och lite avskavt.
Tid: 00:19
Omgivning: Omgiven av mörker och tända ljus.


Pht: Siesta 2008, andra spelningen med Håkan men absolut inte den sista

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Förstås. Vänskap kommer innan kärlek.
Brutit mot lagen: Misstag måste göras för att läras.
Blivit arresterad: Nej, det har jag inte.
Badat naken: Mina bästa kamrater i en sjö mitt i skogen.
Varit med på TV: Lokaltv för några år sedan.
Kysst någon du inte känner: Kyssar ska delas till oändlighet.


pht: Sandra Beijer/Niotillfem

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Mamma, pappa, Lisa.
Du tycker om: De tre ovanstående passar fint in där också.
Du inte gillar: Försöker att inte lägga ner min tid på folk som får mig att må dåligt.


pht: 2010 peace&love och min finaste kamrat Lisa

2 VAL
Kaffe eller te: Mestadels kaffe men dricker gärna Mammas Mirakel när det finns hemma.
Vår eller höst: Våren borde firas in varenda gång den uppträder.

pht: ffffound och våren på armarna

1 ÖNSKAN:
Att dina ögon ska tycka om att vila i mina, också.

pht: flickr

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0