17

Imorgon tar jag tag i mitt liv igen. Innan arbetlösheten äter upp mig helt och hållet planerar jag upp mina dagar så den ska bli lite mindre påtaglig.

Min morgodag kommer bestå av möten & powerwalk tillsammans med min kusin. Ska även hämta ut en present jag vunnit i en tävling på Matfestivalen. Och sedan ska jag besöka mitt andra hem, känna lukten av böcker och gå många minuter och andas in bibliotek. Någon gång i livet ska jag äga ett eget.

Nu tar jag sömn som första prioritet så jag orkar röra mig. Jag förstår inte längre hur man kom ur sängen innan tio?


(ffffound)

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0