33

Lär mig steg för steg att uppskatta vardagen. Det är väldigt svårt.

Men jag går runt på berget om dagarna, lär mig så smått förälskas tillsammans med min kamera. Fryser i mellan åt, det blåser mycket där uppe. Sätter mig och kollar ner på Skövde. Får för mig att jag tänker bättre där. Lyssnar på samma låt om och om och om igen och tröttnar aldrig.

Vandrar omkring på Gengåvan på tisdagar & torsdagar. Får alltid med mig något hem. Som fina tekoppar eller böcker. Mestadels det sistnämnda. Fem böcker idag. 25 kr. Rätt överrens. Läser ut två stycken. Dricker flera liter te.

Jag skriver mycket. Låter det mesta rinna ner på papper så jag ska slippa ha det i huvudet. Går sådär. Tänker för mycket. Har alltid gjort. Vore skönt att plocka ur en del. Men tänker sedan att jag kanske missar något viktigt. Så låter det vara kvar.

Har i alla fall träffat donnan Carre & John ikväll. Väger upp en hel del. Har bestämt mig för att bara umgås med bra människor. Hittills går det bra.

Dricker te, lyssnar på Angus & Julia Stone. Min tisdag i stora drag (var till och med tvungen att kolla vad det var för dag. Jag har tappat uppfattningen om tiden)



Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0