2010, hej då.

2010.

Skrämmande, spännande, otäckt, fantastiskt, världens ände och livet efter döden. Det mest fantastiska, underbara och otroligt rädslande. Jag har funnit kärlek, tappat bort den.

Det var livet helt enkelt.

Jag hoppas verkligen 2011 blir fint, fyllt med kyssar, oändliga sommarkvällar som aldrig tar slut fast det gör dem, minnen, bilder och att aldrig somna ensam.

Jag har inga nyårslöften som jag inte kan hålla, försöker mest sträva efter att fortsätta försöka vara mig själv. Det fungerar, det kan jag hålla.

Puss, vi ses nästa år.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Lovis

Gillar inställningen :)

2010-12-31 @ 16:22:43
URL: http://somlighet.blogg.se/
Tanke av: Fröken Hanna

Svar till Lovis: Det är bättre att lova något man kan hålla fröken. Har du några löften?

2010-12-31 @ 16:24:30
URL: http://barfotadans.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0