56

Efter min första jobbhelg dricker jag nu varm choklad med kanel (för det är faktiskt det godaste som finns, i princip) & tänker se ikapp lite filmer som jag längtat efter men inte hunnit se ännu. Sedan så pillar jag löjligt mycket på min Iphone. Vem sa att man inte blev lite lycklig av materiell förälskelse?!

I veckan ska jag även hämta ut min parfym som har kommit och hinna läsa lite. Har saknat det. Jag gillar inte att prioritera bort min valda ensamhet. Men om det ibland betyder skäggiga pussar, tja, då kan jag väl helt enkelt stå ut.


Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0