FUCK YOU.

Lyssnar på det här & försöker intala mig själv att hålla huvudet ovanför vattenytan. Den här låten får mig att vilja bosätta mig i New York City, inspireras så mycket att jag till slut kan skriva den där boken & helt plötsligt så är det en käftsmäll till hela samhället och alla vi som lever i det.

Om jag fantiserar hade jag levt a lá sex and the city i en takvåning och den här låten skulle vara min signaturmelodi. För efter femtusen timmar av samma melodi börjar kroppen sakta fungera igen och ingenting spelar egentligen längre någon roll. Det är så viktigt att vara kompis med sig själv, tills dess. Puss.


(världens tjusigaste bilder från weheartit)

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Lina

sv. Jag känner ingen i Varberg, men jag spenderade några veckor varje sommar i den staden när jag var yngre. I ett hus som låg precis vid havet.



och, ja. ett new york-liv skulle verkligen vara något...

2010-11-15 @ 15:05:21
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/
Tanke av: Fröken Hanna

Till Lina: Åh, sommaren på kusten är väl faktiskt inte att jämföra med något! Eller hur, new york verkar vara något alldeles ljuvligt. Puss.

2010-11-15 @ 23:54:37
URL: http://barfotadans.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0