40

VILL VERKLIGEN ARBETA NU. HA ETT JOBB ATT GÅ UPP TILL & FÅ TILLBAKA LITE RUTIN. HAR UNDER FLERA KVÄLLAR SUTTIT OCH ARBETAT MED MITT CV. TAGIT KONTAKT MED ILLUSTRATOR IGEN, KÄNNER MIG OVAN NÄR JAG FÖRFLYTTAR MIG BLAND VERKTYGEN. KOMMER PÅ MIG SJÄLV ATT SAKNA MEDIATIDERNA NÅGOT HELT OVERKLIGT.

BARA ATT FÅ GÅ I KORRIDORERNA TILL MACSALEN, ELLER ATT BESÖKA 265 MED HÅKAN IGEN. SKRATTA BORT TIMMAR IHOP MED JOHAN&TOMMY ELLER KRAMAS IHOP MED ALLA GRAFIKER. TRODDE ALDRIG JAG SKULLE TRIVAS PÅ ETT STÄLLE SÅ MYCKET. KOM VÄL HELT ENKELT PÅ ATT JAG SAKNAR ALLTIHOP VÄLDIGT MYCKET.

ALLA VI PÅ MEDIA, JAG TYCKER SÅ MYCKET OM ER. KLART SLUT. PUSS.

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av Britney Spears nya parfym är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D

2010-10-28 @ 20:39:49
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0