Jag lever med Sofi Fahrman i Elsas värld just nu.

Elsas mode var ju en total goding i min boksamling men elsas värld är snäppet hetare. Jag lever för tillfället i Stockholms inre krets, vet allt om inredningen på Riche, känner till mer av innerkretsen än jag borde och vet hur en riktigt bra utekväll i Stockholm ska se ut (inte på samma ställe då förstås)

Jag är riktigt imponerad, tagen och helt frälst. Tacka vet jag Sofi Fahrman!


Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Frida Sofia

Åh, Elsas Mode är så himla bra. Så denna är alltså värd att lägga pengarna på också? :)

2011-01-10 @ 16:08:30
URL: http://velvetyears.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0