46

Har umgåtts med mina ömma moder hela dagen. Passade på att äta lunch & ta igen lite borttappad tid nu när hon har höstlov och inte jag.

Inhandlade ett par pippi långstrump kängor jag suktat efter ett tag, ett par mocka kängor som är så sköna att jag vill ha dem på mig hela tiden, en svart, tight klänning till Patriks 25 års fest i helgen, ett par luffarvantar som är så jäkla snyggt, uppdaterade min sminkhylla lite & en ny hårfärg som jag tänkte prova ikväll. Jag kanske gråter imorgon men trots allt är det ju bara lite hår.


Så nu känner jag mig lite som en ny männuska, vem sa att materiell förälskelse inte kunde pigga upp en?

Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!
Tanke av: Lisa

Har en viktig fråga på bloggen just nu. Kolla gärna in & lämna en liten kommentar, blir jätte tacksam för ditt svar :)



Förlåt om du tycker kommentarer som denna är jobbiga

2010-11-05 @ 21:43:54
URL: http://secretwhispers.blogg.se/

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0