Luften smakar jordgubbspaj, en solig dag i maj

Den här dagen är enligt statistik den dag då flest människor är deprimerade läste jag på Alex Schulmans blogg. Jag känner mig låg och allmänt minus om man ska mäta det i hanses räkning.

Därför har jag vald ensamhet idag. Dammsugit, tvättat, dammat, torkar golv, fixat alla viktiga papper, lagat mat och bäddat rent ihop med Rihanna och diverse andra. Nu tar jag min ömma kropp ner till gymmet några timmar. För att glömma den här hopplösheten som ligger och skvalpar innanför bröstkorgen.

Jag tror det är dags för våren att komma nu, det känns så.



Det är tjusigt att dela med sig av fina tankar och små pussar, så gör gärna det här!

Fina små tankar skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kryssa om du vill skriva här igen

E-postadress: (publiceras ej)

Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0